۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۷:۱۹

گزارش خبری/

مردم دوراهک خواستار توسعه زیرساخت‌های ورزشی/ لزوم تسریع در بازسازی سالن ورزشی

مردم دوراهک خواستار توسعه زیرساخت‌های ورزشی/ لزوم تسریع در بازسازی سالن ورزشی

دیر - خبرگزاری مهر: زیرساخت‌های ورزشی شهرستان دیر یکی از ضعف‌هایی است که مردم این شهرستان خواستار توجه بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات آن شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، شماری از مردم و مسئولان شهردوراهک  خواستار توجه جدی مسئولان ورزش استان به  ترمیم کف پوش سالن ورزشی زنده‌یاد حیدر دوراهکی شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر شدند.

سالن ورزشی شهر دوراهک قابل استفاده نیست

مسلم دوراهکی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دوراهک گفت: ورزش و علاقه مندکردن جوانان به رشته‌های مختلف ورزشی باعث سلامتی فرد و جامعه می‌شود.

وی افزود: سالن ورزشی شهر دوراهک مدت هاست که به علت خرابی کف پوش آن قابل استفاده نیست و ورزشکاران به ناچاری دراین سالن ورزش می کنند.

مصدومیت ورزشکاران به علت نواقص سالن ورزشی

رئیس شورای شهر دوراهک گفت: در این سالن مسابقات تیم ها در رشته های گوناگون ورزشی انجام می شود و کف پوش آن دارای وضعیت بسیار نامناسب است.

حسن دوراهکی افزود: اکنون ورزشکاران مجبورند با تحمل سختی هایی و از روی ناچاری دراین سالن بازی کنند که باعث مصدومیت برخی از این بازیکنان در حین مسابقات و حتی تمرین شده است .

لزوم تسریع در بازسازی سالن ورزشی

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی جمعه‌شب در بازدیدی از سالن ورزشی در شهر دوراهک شهرستان دیر اظهار داشت: این سالن تنها محل مسابقات و تمرین تیم‌های باشگاهی و دسته‌های فوتسال در شهر دوراهک است.

حجت الاسلام موسی احمدی گفت: این سالن به دلیل ازدحام دسته‌های فوتسال در دوراهک تاکنون استعدادهای فراوانی در مسابقات فوتسال، تنیس، والیبال دراین سالن ورزشی کشف شده است.

وی افزود: کف‌پوش سالن ورزشی زنده یاد حیدر دوراهکی استانداردهای لازم برای استفاده ورزشکاران ندارد و سریعا نیاز به تعمیر یا تعویض آن است.

شهر دوراهک از توابع شهرستان دیربا جمعیتی بالغ بر هفت هزارنفر در 180 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

کد خبر 2157609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha